اعتبار اضطراری همراه اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در ایران است که همواره در تلاش است تا برمبنای شعار هیچکس تنها نیست، بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه دهد. این شرکت برای رفاه حال مشترکین اعتباری و دائمی خود سرویس های مختلفی مثل؛ فعالسازی شارژ اضطراری، خرید بسته اینترنت، خرید شارژ و ... را عرضه کرده است.

اعتبار اضطراری همراه اول

احتمالا برای شما هم پیش آمده که اعتبار سیم کارتتان در زمان حیاتی به پایان رسیده است و خرید شارژ در آن زمان برایتان مقدور نباشد. در این زمان است که سرویس شارژ اضطراری همراه اول به کارتان می آید.

سرویس شارژ اضطراری همراه اول

سرویسی که با افزایش اعتبار شما، این فرصت را برای شما فراهم می کند که در چنین موقیعیت های اضطراری آسوده خاطر باشید. این سرویس به کاربران واجد شرایط که درخواست اعتبار می کنند، شارژ اضطراری همراه اول به مبلغ 600 تومان به عنوان اعتبار اضطراری یک ماهه اختصاص می دهد و بعد از اولین شارژ توسط مشترک مبلغ ذکر شدن به همراه 40 تومان هزینه کارمزد از حساب مشترک می گردد. بنابراین مشترکین می توانند برای فعالسازی این سرویس کد دستوری #1* و یا #10*  شماره گیری کنند و از ان بهره مند شوند.


شرایط لازم برای استفاده از سرویس اعتبار اضطراری همراه اول

این سرویس برای مشترکینی که حداقل 90 روز از فعالسازی سیم کارت آنها گذشته است قابل استفاده است. همچنین مشترکینی که اعتبار آنها کمتر از 20 تومان است می توانند از این فرصت استفاده کند. مشترکین اعتباری همراه اول توجه کنند که استفاده از این سرویس حداکثر دوبار در ماه و بعد از تسویه بدهی قبلی امکان پذیر است.

شیوه فعالسازی سرویس اعتبار اضطراری همراه اول

شما برای فعالسازی یا مشاهده وضعیت خود می‌توانید از دو روش استفاده کنید: روش اول استفاده از برنامه (همراه من) و روش دوم استفاده از (کدهای اعتبار اضطراری همراه اول) است.

برای استفاده از کدهای دستوری اعتبار اضطراری همراه اول شما می‌توانید از دو درگاه #10* و #1* استفاده کنید.

کد شارژ اضطراری همراه اول از درگاه #10*:

مشاهده وضعیت: #250*10*





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , سیم کارت دائمی , سیم کارت اعتباری ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: